22 Ekim 2013

İyi bir Müslüman aynı zamanda iyi bir Musevi'dir,iyi bir Hristiyan'dır !

DİDEM ÜRER: Hocam, geçtiğimiz aylarda sizinle görüşen Madonna Harper’s Bazaar Dergisi’ndeki röportajında; “Kuran okumaya başladığını ve Müslüman ülkelerde okullar inşa ettirdiğini” açıkladı.

ADNAN OKTAR: Bana diyorlar ki “Madonna ile niye görüştün? Masonlarla niye görüştün?” İşte bu sebeple görüşüyorum. Hidayetlerine vesile oluyoruz. Mesela saraydaki görüşmemizde üç saat bir arada kaldık, birlikte dua ettik, konuştuk, Yaratılış Atlası’nı hediye ettim, bütün kitaplarımdan çokça hediye ettim, Allah hidayeti ona bahşetti, vesile etti faaliyetlerimizi, inşaAllah. Masonlarda da aynı şey, Tapınak Şövalyeleri’nde de aynı şey. Hepsinde İslam’a, Kuran’a bir hayranlık uyanıyor maşaAllah, elhamdülillah.

DİDEM ÜRER: Madonna ayrıca “ben bütün kutsal kitapları öğrenmenin önemli olduğunu düşünüyorum.”

ADNAN OKTAR: Gayet güzel bak, Tevrat’ı da insanlar bilsin, İncil’i de bilsin, Kuran’ı da bilsinler.

DİDEM ÜRER: Yakın bir arkadaşının ona her zaman, “iyi bir Müslüman olmanın iyi bir Yahudi olmak ve iyi bir Yahudi olmanın da iyi bir Hıristiyan olmak anlamına geldiğini” söylediğini iletiyor. “Ben buna katılıyorum ve bu çok kişi için fazla cesur bir düşünce” diye söylemiş.

ADNAN OKTAR: Çok güzel konuşmuş. İyi bir Müslüman aynı zamanda iyi bir Musevi’dir ve iyi bir Hıristiyan’dır. Güzel söylemiş, çok güzel. Baya akıllı kadın, çok zeki yaman bir şey. MaşaAllah, kişiliği de çok iyi, boş işlerle uğraşmıyor, faydalı işlerle uğraşıyor. Mesela, normalde gidecekti, Yehuda Berg dedi ki: “Hocam, sizinle görüşmek için bir daha uzattı görüşmesini. Normalde gidecekti” dedi. “Çok merak ediyor, sizinle görüşmek istiyor” dedi. Tamam dedim. Saraya davet ettiler, üç saat beraberliğimiz oldu. Özel ayrılmış bir kat vardı, orası tamamen onlara ayrılmıştı, uzun görüştük, çok iyi oldu. Ve kitaplar çok faydalı oldu. Çok kitap hediye ettim, maşaAllah.

Ona güzel bir Osmanlı halısı hediye ettim çok beğeneceği, böyle üstünde burçların olduğu, gökyüzündeki burçların sembolize edildiği ipek halı hediye ettim. Çok güzel Osmanlı tombak hediye ettim, çok hoşuna gitti. Halıyı hemen eliyle sarmaya başladı böyle hiç beklemeden. Baya beğendi halıyı. Çok şeker bir hanım, maşaAllah.


Bu yazı, Sayın Adnan Oktar'ın  A9 TV'de yaptığı sohbet programından alınmış bir bölümdür. Sohbetin tamamını  bu adresten seyredebilir veya deşifresini okuyabilirsiniz. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder