03 Ekim 2013

Bediüzzaman Hz Mehdi (as)'ın geleceğini açıkça söylüyor !

 İşte, alimler hocalar ne diyor? “Hiç bir şey yok, gayet güzel huzurluyuz, ahir zamanda da değiliz” diyorlar. “Ahir zamana daha çok var” diyorlar. “Rahat olun” diyorlar. Yani “nasıl rahat olur?” “Bir tane Müslüman kalmayınca kurtuluşa erersiniz” demeye getiriyorlar. Bir kısmının kafası bu gibi. Bir de bunları dinliyorlar, inanılır gibi değil. Mesela Bediüzzaman açık açık, Hz. Mehdi (a.s)’ın geleceğini söylüyor, tarihini veriyor, adam gevrek sesle çıkıyor, “yok böyle bir şey, size öyle geliyor.

 Allah Allah ben de az kalsın öyle anlayacaktım” diyor. “Ne güzel böyle zeki insanların olması. Biz fark edemiyoruz siz bize fark ettiriyorsunuz ne güzel söyledin” diyor. “Ben de gelecek zannettim” diyor, oradaki anlatımla” diyor. Gelecek diyor açık açık. “Yok öyle olur mu, orada gelmeyecek diyor” diyor. “Ben yanlış anlıyorum o zaman” diyor. Allah akıl-fikir versin. İnanılır gibi değil. Ahir zamanın bu kadar harika olması ve bu yönde de harika meydana gelmesi çok şaşırtıcı.

Bu yazı, Sayın Adnan Oktar'ın  A9 TV'de yaptığı sohbet programından alınmış bir bölümdür. Sohbetin tamamını  bu adresten seyredebilir veya deşifresini okuyabilirsiniz. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder