05 Nisan 2012

Selam Vermek

Müşrikin ve müşrikat. Bu salaklara sorsan, “en takva biziz” derler,“en mükemmel”, “Ehl-i Necat”, “Fırka-i Naciye”, “en önde gelen”. Hâlbuki fitnecinin şahı olmuş oluyor, en önde gideni olmuş oluyor!


Müslümanlar’a Allah ayette tek bir topluluk olarak hitap ediyor. Onlar “Müslümanlar” dediği vakit, sadece kendi cemaati ve topluluğunu kastediyor bir kısmı. Sadece onu kastediyor. Ondan gerisini Müslüman olarak görmüyor, insan olarak da görmüyor. Selam dahi vermiyor. 


Ben biliyorum mesela, öyle tipler var. Selam, -ben gördüm, bizzat gördüm… “Selam” diyor adam; “Aleyküm Selam” demiyor. Mesela “Aleyküm İslam” diyor. Yani selamı almıyor. Yahut “Aleyküm” diyor sadece veyahut başka bir şey söylüyor veyahut da hiç cevap vermiyor.



Bu yazı, Sayın Adnan Oktar'ın, "25 Kasım 2011tarihinde A9 TV'de yaptığı sohbet programından alınmış bir bölümdür. Sohbetin tamamını  bu adresten seyredebilir veya deşifresini okuyabilirsiniz. 

...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder