05 Nisan 2012

Oje

“Hocam yanınızdaki bayanların” diyor, “namaz kıldığını söylediniz. Fakat” diyor, “tırnakları ojeli. Nasıl abdest alıyorlar?” diyor kardeşimiz. Şimdi hanımlar o ojeyi sürdüğünde artık ömür boyu çıkmadığına inanıyorlar Mehmet Öztürk. Bir kere sürmüş olmak yeterli,bir daha ömür boyu çıkmadığını düşünüyor. Granit mi o Mehmet? Kerata! Hanımlar makyaj yapar. Abdest alırken makyajını çıkartır, abdestini alır. Yine makyaj yapar. Ojeyi çıkarmak içinde asetonla veya ona benzer başka maddeler kullanarak çok rahat çıkartabilir.


Yalnız, kardeşlerimize ben şaşıyorum. Diyor ki; “Hocam” diyor,“makyajlı nasıl abdest alır?” diyor. Şimdi bu cahilliğinizi göstertiyor. Bir hanım makyaj kullandıktan sonra, makyajlı olduktan sonra ömrü boyunca o makyajla gezmez. Siz sanıyorsunuz ki makyaj bir kere yapılır, on sene öyle gezer adam. Gelir, elini yüzünü yıkar. Müslüman tertemizdir.Çıkartır makyajını, abdestini alır. Yine makyaj yapar, hayatına devam eder. Bu soru beni şaşırtıyor.Bu kadar gerçekten cahil misiniz? Gerçekten bu kadar bilginiz görgünüz hakikaten eksik mi?İnanamıyorum. Yani çok şaşırtıcı.Olur mu öyle şey? İnşaAllah. Makyaj malzemesi yıkandığındarahatça çıkan malzemedir. Müslüman zaten sık sık yıkanır, tertemizdir.Makyajını da çıkartır. Mesela ojesini de çıkartır. Çünkü zaten vücudun hava alması gerekir. Sürekli makyaj mahsurlu bir şeydir, inşaAllah. Mesela ojesini de çıkartır, akşam yatarken çıkartır, abdest almadan önce çıkartır; tamamdır. Sonra istediği gibi yine makyajını yapabilir bir hanım, inşaAllah. 


Şimdi “cevap vermeyeyim” diyorum ama yani hakikaten samimi üslubunuz olduğu için cevap veriyorum ama bu kadar cahil olmanıza, görgünüzün bu kadar eksik olmasına da cidden şaşıyorum. İçler acısı. Genel kültürünüz olacak, bilginiz olacak. Bu kadar yani, ne diyeyim? Bunun karşılığı var da yakıştıramıyorum size söylemeye.



Bu yazı, Sayın Adnan Oktar'ın, "25 Kasım 2011tarihinde A9 TV'de yaptığı sohbet programından alınmış bir bölümdür. Sohbetin tamamını  bu adresten seyredebilir veya deşifresini okuyabilirsiniz. 

...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder