16 Eylül 2013

İttihad-ı İslam'ın nuru !

MaşaAllah, “İttihad-ı İslam’dır” evet Bediüzzaman’ın “bu zamanın en büyük farz vazifesi İttihad-ı İslam’dır.” Aferin benim kuzularıma. Benim Kürt canlarım, Diyarbakır’ın süsleri nurları, Bediüzzaman’ın evlatları şahlanmış vaziyette, maşaAllah. Ne yapsaydık, PKK’nın eline mi vereyim ben bu nur gibi canlarımı? Oradaki annelerimi kız kardeşlerimi komünistlerin eline mi vereyim, ne yapsaydım? Tabii ki, onları Mehdiyet’in nuruyla saracağız. İttihad-ı İslam’ın nuruyla saracağız. Ve onlara cennet hayatı gibi bir cennet yaşatacağız Allah’ın izniyle. Cennet asa bir baharda geldiler onlar. “ben diyor “kışta geldim” Bediüzzaman öyle diyor. “Sizler” diyor “cennet asa bir baharda geleceksiniz” diyor. “Ne mutlu sizlere” diyor Bediüzzaman. “Ben de mezardan sizleri tebrik edeceğim” diyor.

“Mehdi ve şakirdleri gelecekler” diyor, “o tohumlar sümbüllenecek, bende kabrimden sizleri seyredeceğim” diyor. Yalnız hayrettir diyor ki “Van’a gelin, İslam hâkim olduğunda İttihad-ı İslam olduğunda, ben orada size mezarımdan sesleneceğim, sizde duyacaksınız” diyor. Allahualem keramet gösterecek bir şey yapacak Bediüzzaman dedin mi yapar. O acayip o boşa söylenmiş bir söz değil. “Duyacaksınız” diyor. “Ben sesleneceğim” der, ayrı. Ama “siz duyacaksınız” diyor çok acayip. En en tevil etsek en alttan bir tevil dersek Bediüzzaman’ın ses kasetleri çıkacak anlamına gelir. İnşaAllah. Yani ahir zamanı öven, İttihad-ı İslam’ı öven, Hz. Mehdi (a.s)’ı tebşir eden, öven bir kaseti çıkacak demektir. Böyle bir şey de duyduk bir Hoca Efendi’de de varmış sesi Bediüzzaman’ın banda alınmış sesi. Muhtemelen işte bu ahir zamanla ilgili, Mehdiyet’le ilgili.

Bu yazı, Sayın Adnan Oktar'ın A9 TV'de yaptığı sohbet programından alınmış bir bölümdür. Sohbetin tamamını  bu adresten seyredebilir veya deşifresini okuyabilirsiniz. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder