18 Eylül 2013

Allah'ın güzel bir planı var !

Allah nimet olarak güzellik olarak yaratıyor, bir harikuladelik var. Bir acayiplik var dünyada. Allah ne verirse her şeyin en güzelini nasip ediyor. Ev oluyor, en güzeli oluyor. İnsan oluyor, en güzeli oluyor. Allah’ın güzel bir planı var. O plan sürekli işliyor. Dünyayı yer yerinden oynatıyor Cenab-ı Allah. Bakın şimdi Suriye’yi hareketlendirdi, yakın bir zamanda başka bir ülkeyi hareketlendirecek. Sürekli bu devam edecek böyle. Verdiği vakit geldiğinde de, istediği oluyor. Dünyayı bir hareketlilik süs olsun diye bunu yaratmış. Bakalım 2014’te neler olacak? Daha hareketli, daha karmaşık bir dünya ortaya çıkacak.

Bir İngiliz diplomat diyor ki; “Adnan Hoca sayesinde başım dik gençliğim boyunca yürüyemedim.” “Darwinizmi materyalizmi anlatamadım, hep utanç duydum anlatamadım” diyor. MaşaAllah. “Ağız tadıyla da artık komünistliğin de tadı kalmadı” diyor, geçenlerde bir yazar. “Adnan Hoca sayesinde komünistliğinde tadı kaçtı artık” diyor. Yani komünistlik iyi bir şey olsaydı, biz görürdük. Güzel bir şey olsa görürdük. Soğuk, kötü, acımasız, sevgisiz bir sistem.

Çok korkunç, çok ürkütücü. Bir kere sevgi yok, merhamet yok, Allah korkusu, Allah sevgisi yok, neye yarar? Size iyi iş imkanı bulacağız, işte zenginlerin malını vereceğiz” diyor. Kardeşim ben zenginin malını da istemiyorum, öyle bir şey istediğim yok. Ben huzur istiyorum, güzellik istiyorum, sevgi istiyorum. Allah sevgisi olsun, merhamet, muhabbet olsun, yeter. Zenginin malını zorla elinden alıp millete dağıtmak iş mi şu? Bununla nasıl mutlu olunur? Severek dağıtıyorsa güzel, ama adamın ümüğüne çöküp elinden almak, bu normal bir hareket değil ki.


Bu yazı, Sayın Adnan Oktar'ın A9 TV'de yaptığı sohbet programından alınmış bir bölümdür. Sohbetin tamamını  bu adresten seyredebilir veya deşifresini okuyabilirsiniz. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder